روکش زیر کونیا

بالا تفاوت های معنی داری در زیبایی این رده از روکش ها ایجاد کرده . این روکش ها در دندان های خلفی هم زیبایی خیره کننده ای دارد.

مزایای این روکش عدم ایجاد التهاب در ناحیه لثه بر علت عدم وجود هرگونه فلز در ساختار روکش می باشد . استحکام آن بسیار بسیار بالاتر از روکش های سرامیکی می باشد. دقت آن بسیار بالا و در حد 0/5 میکرون می باشد. بدون دخالت دست ساخته می شود . اندازه پس از تراش و قابگیری به لابراتوار اختصاصی ارسال شده و در آنجا از کست ریخته شده اسکن سه بعدی به عمل می آید . اطلاعات توسط یک دستگاه بر ماشین تراش منتقل شده و تراش توسط دستگاه روی بلوک های مخصوص زیرکویا انجام می گیرد. در این روش  تمامی مراحل ساخت روکش توسط دستگاه مخصوص صورت می پذیرد.

از مزایای دیگر زیر کوینا، استفاده از آن جهت بیمارانی که حساسیت دندانی به سرما و یا گرما دارند می باشد که علت ساختار خاص این ماده، به عنوان عایق دندان عمل کرده و از انتقال حرارت جلوگیری می کند. در بیمارانی  نیز که به بعضی فلزات و یا آلیاژهایی حساسیت دارند بهترین گزینه توصیه شده می باشد.

زیرکونیا همچنین دارای رنگ سبزی های مختلف می باشد این به این معنی است که شما می توانید در رنگ دلخواه که نمونه رنگ رندان شماست B1,A1,A2 از زیر کونیا تهیه کنید.

منبع: دکتر محمدرضا سهرابی

واحد تحقيق و توسعه تجهيزات دندانپزشكي نويد- با ما همراه باشيد.

بررسی تاثیر هشت هفته حرکت درمانی بر میزان درد گردن دندانپزشکان
اگرچه میزان شکایت از مشکلات اسکلتی و عضلانی در دندانپزشکان بسیار بالاست اما مطالعات کمی در این زمینه انجام شده است. در این پژوهش تاثیر هشت هفته حرکت درمانی (به صورت کار در خانه) بر میزان درد گردن دندا
مقايسه اثر رژيم های سفيد كننده كاربايدپراكسايد بر ريز سختی كامپوزيت Z250
محصولات سفیدکننده با مکانیسم اکسیدکنندگی می‌توانند بر روی مواد ترمیمی موجود در حفره دهان اثرات
بستن فاصله بین دو دندان با کامپوزیت رزین به روش مستقیم با معرفی یک روش جدید - گزارش مورد
یکی از مشکلاتی که در دندانپزشکی زیبایی وجود دارد، بستن فاصله بین دندان ها با کامپوزیت به روش
ترمیم خود‌به‌خودی دندان‌های فاسد
دانشمندان بریتانیایی موفق به ساخت مواد جدیدی شده‌اند که می‌توان آن را درون دندان‌های تخریب شده قرار داد تا دنتین،‌ماده سخت و استخوان مانند دندان‌ها را ترمیم کند.
لطفاً با ذغال مسواک نزنید!
درباره چالش فراگیر سفیدکردن دندان‌ها با ذغال و تبعات آن برای سلامت دهان پزشکان هشدار می‌دهند، هرگز از روشي که تازگی‌ها برای سفید کردن دندان مد شده و یک ترکیب سیاه از ذغال را روی دندان می‌مالند، استفاد
ارزیابی فضا جهت درمان های جایگزینی با ایمپلنت
با توجه به نیاز روز افزون به حفظ عملکرد و زیبایی دندان ها و استقبال بیماران از درمان های محافظه کارانه در سال های اخیر شاهد افزایش چشمگیر درمان های جایگزینی با ایمپلنت بوده ایم ، اما پیش از انجام هر گ