بیماری صرع و تشنج و بیماری های دهان و دندان
مقایسه اثر پر کردن فضای داخلی اباتمنت بر گیر رستوریشن‌های ثابت متکی بر ایمپلنت
مطالعات محدودی عوامل مؤثر بر گیر پروتزهای ثابت سمان‌شونده به اباتمنت ایمپلنت را بررسی کرده‌اند. در اين مطالعه، اثر مقادیر مختلف پر شدن حفره‌ی دسترسی پیچ اباتمنت بر میزان گیر ریختگی‌های سمان‌شونده به ا
مقایسه میزان گیر سیستم‏های مختلف اتچمنت در اوردنچرهای متکی بر ایمپلنت
با توجه به تعداد زیاد افراد بی‏دندان با ریج‏های بی‏دندانی تحلیل رفته و مشکلاتی که این افراد با پروتز‏های کامل دارند نیاز به پروتزهای دندانی با کارایی بیشتر مثلاً اوردنچرها کاملاً محسوس است. هدف از این
بررسی اثر درجه تقارب تراش دندان و ضخامت کوپینگ بر مقاومت به شکست روکش‏های تمام سرامیک
استحکام شکست پایین سرامیک‏ها از مهمترین معایب رستوریشن‏ های تمام سرامیک است. در مطالعه حاضر اثر دو فاکتور درجه تقارب و تغییر ضخامت کوپینگ بر استحکام شکست روکش‏های تمام سرامیک ارزيابي شده است.
بیماری صرع و تشنج و بیماری های دهان و دندان
جالب است بدانید، یکی از علت‌های بروز مشکلات دهان و دندان در افراد مبتلا به حملات تشنجی و مصروع، پرهیز از درمان کوتاه‌مدت دندانپزشکی به علت‌ترس از تشنج بیماران صرعی است‌. گاهی این بیماران به علت استفاد
پرفوریشن و کاربرد MTA
ناحیه پرفوریشن در پروگنوز و نحوه درمان پرفوریشن دارای اهمیت می باشد. اگر ناحیه پرف زیر CEJ دندان باشد باید با MTA سیل شود، اگر ناحیه پرف بالای CEJ باشد با کلسیم هیدروکساید سیل شده و با کامپوزیت تر