مروری بر تغییرات سطوح ایمپلنت های دندانی
اهمیت ایمپلنت های اندواسئوس برای بازسازی بیماران بی دندان در دهه های اخیر رشد فزاینده ای پیدا کرده و در این میان طول عمر و دوام ماندگاری ایمپلنتهای گذاشته شده همیشه کانون توجه بوده است.
مقایسه میزان گیر سیستم‏های مختلف اتچمنت در اوردنچرهای متکی بر ایمپلنت
با توجه به تعداد زیاد افراد بی‏دندان با ریج‏های بی‏دندانی تحلیل رفته و مشکلاتی که این افراد با پروتز‏های کامل دارند نیاز به پروتزهای دندانی با کارایی بیشتر مثلاً اوردنچرها کاملاً محسوس است. هدف از این
بررسی تاثیر هشت هفته حرکت درمانی بر میزان درد گردن دندانپزشکان
اگرچه میزان شکایت از مشکلات اسکلتی و عضلانی در دندانپزشکان بسیار بالاست اما مطالعات کمی در این زمینه انجام شده است. در این پژوهش تاثیر هشت هفته حرکت درمانی (به صورت کار در خانه) بر میزان درد گردن دندا
آیا کسی که لمینیت دندان دارد می تواند ارتودنسی کند؟
لمینیت دندان درمانی است که سال های زیادی قدمت دارد و بیماران زیادی از این لمینیت ها بهره برده اند. اما کم نیستند کسانی که در انتخاب این شیوه درمان عجله کرده اند و اکنون قصد اصلاح این انتخاب و انجام در
تشخیص سرطان لوزالمعده از طریق باکتری‌های دهان
نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد که تغییرات باکتریایی دهان، مهم‌ترین نشانه سرطان لوزالمعده است. به گزارش شفا آنلاین، مراحل اولیه سرطان پانکراس (لوزالمعده) با نشانه خاصی همراه نیست و هیچ روش غربالگری متداول
با پرینتر سه بعدی ساخت دندان مصنوعی که از عفونت دهان جلوگیری می کند
محققان با کمک پرینتر سه بعدی دندان مصنوعی ساخته اند که از ایجاد تورم و عفونت در دهان بیمار جلوگیری می کند.